Storytelling

De kracht van storytelling in bedrijfscommuniatie

Vertellen is een natuurlijke behoefte van mensen. Mensen willen met elkaar communiceren via verhalen: wie ben je, wat doe je, waarom doe je dat? Vertellen gebeurt in alle contexten: binnen je gezin, je organisatie en via de sociale media. 

In een snel veranderende informatieve maatschappij is ' het verhaal van ...' een verhaal dat beklijft, dat raakt, dat blijft plakken en dat mensen tot actie aanzet.

Test het zelf maar eens uit: welk verhaal dat je vandaag gehoord of gezien hebt, is bij jou blijven plakken? 

http://www.storytelling.be

 

Vertel het verhaal van je leven en ik schrijf het boek!

Hoe vaak heb je al gezegd: Over mijn leven kan ik een boek schrijven.  Dat betekent dat je heel wat te vertellen hebt aan de mensen uit de toekomst. Je hebt een uniek levensverhaal dat je wil bewaren en nalaten voor jezelf, jouw kinderen,  kleinkinderen en jouw liefste vrienden.  Alleen weet je niet waar je moet beginnen?  Ik kan goed luisteren, ik hou van verhalen en ik  wil graag jouw verhaal opschrijven. Bovendien beleef je je leven opnieuw, met alle geuren en kleuren terwijl je vertelt. Dat op zich is al een hele beleving!

  1. Ik kom drie keer bij jou langs om jou te interviewen. Dat interview neem ik op. Ik vraag je ook naar foto’s.
  2.  Ik schrijf de interviews uit en ontdek voor jou een sterke verhaallijn.
  3. Jij bepaalt of er foto’s in jouw boek mogen en je leest de tekst na.
  4. Ik laat een professionele vormgever  op jouw boek los en daarna laat ik het boek drukken en bij jou afleveren.

Werkwijze

Inhoud syndiceren

Website door Emilie Govaerts